måndag 21 juli 2008

Jobbbb!!

Idag har det inte hänt så mycke, har typ bara jobbat. Började jobba 12 och slutade 21.
Men det va juh verkligen inte roligt att cyckla runt i blixt och dunder och spö regn desutom.
Shit jag tycker verkligen att blixten är obehaglig.

Igår höll Jonna på att skära av sig finger toppen, eller va fan hon skar juh av en bit av skinnet..
Ingen fara säger hon och hon skulle åka till sitt jobb endå!!
Hoppas det inte blir infekterat eller nått.. Min stål kvinna det där ;)...

Hmm.. Ja va händer imorgon då??.. Jo jag jobbar 8:30 till 16:30 sen måste jag juh till stan och köpa fördelsedags precenter till Cyrus och Eve. Måste juh även köpa fin kläder eftersom Cyrus ska ha en stor 30 års fest i Husby på Lördag och de är dress code Black and wite. informerar om inköpen imorgon.

Men nu så ska jag sova, ska upp tidigt imorgon.
Kram.

Inga kommentarer: