tisdag 22 juli 2008

??????

En galen grej till hände i mitt liv igår..
Jag satt och plinkade på datan igår kväll hmm som jag gör varje kväll men endå;).
Men jag hittade min pappa, shit efter 11 år liksom. Han bodde i Spanien och vi har inte haft kontakt sen jag va 14 år och min big siis har inte pratat med honom sen -95. Hörde att han hade dragit till Mallorca för typ 2 årsen och sen visste ingen nånting.

Men iallafall jag mailade honom men hoppades inte på något svar, men what!! han svarade och desutom fick jag veta att han har en bror i Hanululu, Hawaii som har 3 barn. Har jag tre kusiner? som jag inte vetat om tänkte jag och andra tanken va: undra om pappa har fler barn än mig, Therese och Emelie??
Emelie bor i Spanien och eftersom pappa och vi tappade kontakten så tappade även vi kontakten med Emelie.
Hmmm..Nu är farsan iaf i England och ska gifta sig med någon Karen den 29 denna månaden, sen sa han att han kanske skulle dra till sin brorsa på Hawaiii..
De här kommer ta tid att smällta men det här kanske låter hårt, vi förväntar oss ingenting. Nu vet vi iaf att han lever och vart han är någonstans.

Hör av mig om hur det går!!

Ps..har fortfarande inte ändrat tiden på datan än, men Ced skulle göra det ikväll sa han.Ds..
Blessssss

Inga kommentarer: