onsdag 23 juli 2008

Grattis PUMAN!!!

Idag har varit en stressad med nice dag.
Jag jobbade 7-16 sen hem och lekte med min ögonsten.
Kl 20 möte jag upp brudarna (Anna, Anna och Eve) och sedan gick vi å åt på östernspärla för att fira våran gyal Eve som fyller 24 idag.. Grattis baby Love you!!!
Det va soft för det va längesen vi bara gick ut och åt, umgicks och bara snacka skit..

Det va ju massa folk på Gävles gator, det va något band som spela men sorry kommer inte ihåg namnet för det va inget som för mig va värt att komma ihåg.
Anna, Anna, Evelin och jag gick och tänkte hallå vad händer? har Gävle så här mycke folk..Asg..
Men fan det är juh roligt att se att det finns liv även i Gävle..

Efter att vi hade varit ute så gick jag hem och flätade håret på en snubbe och fick lite extra pengar i plånkan. Det är juh aldrig fel!!
Men det va drygt att stå å fläta så sent, för jag har faktist varit trött idag med.
Well!! nu är det gjort och jag är redo för att Zzzzzzzova...

Men have a nice night allihoppa och vem vet vi kanske ses på Gävles gator!!

Inga kommentarer: