söndag 15 augusti 2010

Sunday

Sunday!! Asså dagarna bara flyger iväg. Jag tjatar om det ofta, men fan man hinner inte säga Söndag innan det är Söndag igen. U got my point??

Anw. Min dag har varit jätte soft. Det har bara handlat om chill mode idag. Vaknade till vid 10:00 på morgonen och det enda jag tänkte va: Hell now!! Jag ska sova mer.. Somnade, vaknade igen vid typ 13:00. Kom hem 5:30 på morgonen så det va sjukt skönt att få ligga och dra sig. Efter att jag dragit mig upp från sängen, gick jag och mötte Evelina för det är sunday så det blev PIZZERIA besök;)Ibland är det fan skönt att inte behöva laga mat själv.. l!! Efter det rullade vi hem till mig och sega ennu mera;) tills att Badou kom och väckte oss till liv..,,
Bra dag med sköna vänner..ONE LOVE!Thanx 4 2 day!

Evelina




Badou


Nu är det dax att sova lite, new day 2morrow.

Inga kommentarer: