fredag 13 augusti 2010

Friday the 13th

Min fredag har varit ganske snäll mot mig faktist;).. Jag och Arlinda åkte till Karolinska igen idag på morgonen. Operationen blev av idag, fick göra den nästan på en gång, och allt gick bra.
Nu är det bara att vänta på provsvar som e på analys. Jag är ganska groooogy med tanke på att ja fått morfin och allt det där man får.. Har inte direkt ont men det känns verkligen som jag har blivit påkörd av ett X2000 tåg.. Så min kväll kommer jag spendera i min säng och försöka bli människa igen.


Arlinda
Min gal har varit med mig hela vägen, hon har väntat i timmar, skällt på läkare och sjuksköterskor, gett mig kärlek. Finns inga ord för dig honey!! Love you what would i do whit ot you..


En låt som jag älskar, den kommer fan aldrig bli gammal. Sååå skön!!
Lill Wayne- A milli




Inga kommentarer: