måndag 16 augusti 2010

Min siis drog till Norge idag!!

Måndag, ny vecka har börjat..
Idag skulle jag ha åkt och hälsat på en vän ute i Alby, men det kom upp förhinder i sista minuten.
Nu är jag bara hemma och zappartvn och är uttråkad... Hmmm!! Evelina skulle ringa när hon slutar sitt jobb så vi får väl se vad som händer då;)..

Idag drog min baby siis till Norge för att jobba och leva livet lite. Känns konstigt att hon åkt och jag saknar henne redan. Jag vet att hon kommer klara att vara där borta galant, men what the F hon är juh min lilla syster som jag alltid tagit hand om och nu så drar hon.. buhuuu, ledsen i ögat.. Min siiiiiis har verkligen blivit stor och det är dax att låta henne lufta sina vingar.. Men jag har ögon i Norge oxå;) mohahhahaha..love you baby siiis och jag önskar dig all lycka, ses snart.


Imorgon är det galz night aka tjocka kväll med Miikiis och Arlinda;)..Det kommer bli massa mat, godis och film. Ser fram emot de;).. Hökarängen here we come...

Inga kommentarer: