onsdag 25 augusti 2010

Fantan Mojah

Idag har jag varit och handlat lite med Evelina. Köpte en såå söt outfittttt tills fredag;) Grrrr. Skulle även köpa biljetter hos Achman till Fantan Mojah men han hade inga där.
Minen han han gav oss när vi sa att vi ville ha biljetter fick mig nästan att tappa andan. Trodde han skulle säga att det va SLUTSÅLT, men pff nejdå han hade bara inga i sin shop. Thank god!!
Det blir Internet bokning, så på fredag blir det lite för fest hos Sanna som precis har gift sig;).. Happy 4 yaaa gal.. Efter det blir det Mossebacke med galzen och Kebz för att se FANTAN.. Ska bli nice. Me like alot!!



En av mina favorit låtar med Fanan är:

FANTAN MOJAH - STRONGER




Nu ska jag lägga mig i sängen för att försöka bli lite piggare, det här regnet gör juh att man blir så seeeeg i skallen. Min operation blir även påmind föör jag blir lite yr från time 2 time..Så chillmode ala Liljeholmen!!
Take care, hörs sen...PZ

Inga kommentarer: