onsdag 18 augusti 2010

Daddy va namnet, LÄTT!!

Idag såg jag en hund på Blocket som måste ha ett nytt hem.
Jag saknar min Biggie, han dog för snart 1 år sen. Jag sa att jag inte vill ha en till hund, men idag såg jag en hund som påminner om Biggie så himmla mycket som valp.
Är jätte sugen på att ta honom för jag blev helt såld och han är behov av nytt hem, snarast!!..
Har haft kontakt med ägaren, verkar vara en jätte bra tjej som inte kan ha honom kvar..
Jag ska få träffa honom i veckan, men jag vet själv att jag kommer smällta mer då..
Fan vet inte hur jag ska göra, är jag redo för en ny partner in crime??vet att min son verkligen vill ha en hund och jag med!!

Hunden har allt, även pass e inte lång bort..
Kanon isf..

1 kommentar:

Anonym sa...

lille gullefisen dåå.. puttinuttigulligull ;) hahaha! Jag förstog din point om kommentar tidigare idag babe :D Puss på dig!!