tisdag 31 augusti 2010

Inte mycke!!

Har inte hänt så mycke sen sist jag skrev..
i fredags va vi juh och kolla på Fantan, det va helt ok. Men jag blev lite besviken.
Festen började hos Rasta Gal (Evelina för er som inte vet) sen drog vi till Fantan men festen där slutade ganska tidigt så jag Anna och Lamin drog vidare till Trinity där vi träffade upp Kebz oxå.. Överlag så va kvällen helt OK!!

Lördagen blev lugn och det va inte mycke som blev gjort då!!

Igår va jag på personal möte, åh fi fan va jag vill tillbaka till jobbet nu. Det är inge kul att bara sitta hemma och vara sjukskriven!.
Men senast den 4 har jag räknat med att vara tillbaka. Kanske redan innan;). Ska till läkaren på torsdag så vi får se vad dom har att säga...

Idag kikade Evelina förbi innan hon skulle jobba, alltid lika trevligt;).. Innan hon åkte så gick vi till Juicebaren här i Liljeholmen för att få i oss lite vitaminer..
jävla underbar juicebar, dom har vad du vill.
Vårat val idag kanske inte smaka det bästa, men systemet måste renas ibland och det va precis va de här juice valet gjorde. Granatäpple, Apelsin, Selleri och nått annat som jag inte kommer på namnet, men anw den gjorde susen. Så if you have the time, besök våran JUICEBAR;)...

När jag kom hem blev det städa för hela slanten och shiiit det e sååå rent här nu, me like;)..
Efter detta hade jag och min Anna ett 2 tim samtal i luren;) ..
Dax för henne att flytta hit nu tycker jag!!Yes yes baby..

Nu ska jag bara titta på tv och ta det lugnt.. CHILL MODE på hööööög nivå;)

Jag och Anna!!
PS.. Kortet har jag kidnappat från min vackra vän Evelins blogg and we want more:)..Love and miss you gal..DS

Inga kommentarer: