söndag 27 december 2009

Pffff..Idag är det söndag och det betyder att mitt jobb moraton är över, weee. Men glädjen varar inte länge för jag kommer säkerligen hoppa in extra redan imorgon.
Anyway! Tar vara på min ledighet iaf. Ligger nu i sängen och tittar på TV samtidigt som jag bloggar lixom. Kan det bli bättre??
Finns inget skönare en att lata sig när man har gjort sig förkänt av det;)..
Idag har jag även haft tid att städa, har skurat från golv till tak.

Så nu är Daniellas hem skinande rent och museet är härmed öppnat, lol. just the way i like itZehlins städ och fastighets service stänger nu och öppnar igen om en vecka..

Ska till Gävle i veckan oxå, jag har mer att göra där en vad jag trodde, fan va skööööönt det ska bli när alla papper är klara och nycklarna till gamla lägenheten blir inlämnade.
Jag har pepz 2 see oxå, jag hoppas verkligen att jag kommer hinna träffa alla!! Om jag glömmer ringa nån, får ni ringa mig, hallå:)..
Såå i seee u in G-town..

Nu ska jag strecka ut mig i sängen och kolla på film. Ha en trevlig kväll pepz..



Inga kommentarer: