torsdag 24 december 2009

God - Jul till er alla från mig!!

Då var det julafton.. Själv firar jag inte jul detta året pga av jobb!. Men eftersom jag är som jag är så har jag köpt en skink jävel iaf. Hahahahha mobbat. Det är jag i ett nötskal, men wtf jag ska väl oxå få en skink jävel?? ;).lol...

Har haft en galen Julaftonsmorgon med tjejerna, hahaha det kan alltid sluta hur som helst när vi alla hänger och våran frulle på 7 eleven var inget undantag, om jag ska sammanfatta allt med korta ord så skulle jag beskriva det så här :
1, frukost
2, dörrar som flyger upp i nåns huvud
3, kort
4, frispråkiga Bitches
5, 33 triss lotter till Jimmy och även vi andra köpte
6, skratt
7, tävling (Grattis Annie)
8, Mys.

Hahahaha killen som jobba fick huvudvärk hahhaha han fick ta kort och städa efter oss ist för att sköta sitt jobb. Jag tror han tyckte en då att psykopaterna gjorde hans julaftonsmorgon..asg..
Lite bilder från morgonen;)..


Fatou, Lisa, Annie, Hanna och Me

Jimmy *våran sötnos* och Dalin

Yo, yo, yo

Ghetto Bitches, hahahhahah OMG!!

Massa kärlek till alla tjejerna..

Ha en över nice jul allihopa med massa kärlek och mys!!

En stor jul kram från mig;)

Inga kommentarer: