måndag 21 december 2009

Kom precis hem från ett äventyr ute i snön. Shiit, det slutar aldrig snöa asså!! Asså ibland kan det vara skit mysigt med snö, men va fan det är juhjävla kallt. Det finns juh ett tal sätt som säger " det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" tror det är så, men anyway om jag ska sätta på mig alla kläder som behövs för den här kylan då kommer jag juh inte kunna röra mig. Jag är fan glad att jag inte bor längre upp i Sverige eller typ Alaska eller nått.

Jag vill faktist skriva en sak till min Anna och eftersom jag vet att du är min trogna bloggläsare så skriver jag det här.
Jag vill bara säga att du är den bästa. Tack för att du finns där för min lill siiis när jag inte är där, det betyder GULD!! Du är den bästa och jag är fett glad att få kalla dig min BF. Du kommer alltid vara en del i familjen. Skulle man inte tro för i tiden om föräldrarna hade fått bestämma hahhahahah..
Säger det igen. Asså!! Folk ni förstår nog inte hur roliga vi är!! Jag och Anna vet det, hahhahah..

love you gal u the best all my love 4 u allwayz ..

Från och med imorgon så kommer jag att jobba natt fram till söndag! Shiit jag känner redan nu att jag kommer vara slut som artist när jag kommer hem från jobbet på söndag men efter det får jag vara ledig 3 dagar sen jobba en dag och ledig igen.
Jag tror fan att det är arbetskamraterna, stämningen och absolut pengarna på jobbet som göra att man orkar jobba på natten för det tar stryk som fan på kroppen när man jobbar så.
Men jag är fortfarande glad i slutet av månaden att jag har ett jobb. Folk förlorar jobb som smör nu i dagens samhälle.

Shiiiiit, ska nog ta och avrunda det här inlägget det blir inte mer intresant en såhär.. Men ni fick nått att läsa i alf , What the F.:)
Så mina kära läsare, hahhahha nu är Daniellas hjärna totalt empty så jag har inget mer å skriva om, så nu ska jag mysa framför en film med godispåsen i knät. 4 shure!!
Ha en över nice kväll pepz. PZ!!

3 kommentarer:

nanette sa...

jagvet, anna är bäst, nu kom vi precis in från ett snöäventyr med blanca, du skulle varit med. Å du ska veta att jag är faktiskt minst lika trogen läsare som henne, men du skriver ju så sällan!
puss på dig syrran, synd att jag inte får fira jul med dig, det hade varit det bästa, saknar ju min bigsis.

Anna sa...

Men gud kan man bli mer rörd alltså nästan som en tomat och en liten tår i ögat ..... Men detsamma baby du e mitt allt och jag tar gärna hand om henne vad e familjer till för (L) (fast vi båda vet ju att hon kan vara ganska dryg och när gången ) lol , ja hade våra föräldrar bestämmt så hade vi inte vart kompisar på the old dayz men se nu dont they all love us ASG och sant ingen fattar hur roliga vi e hahha love ya

LA sa...

Nanette: Jag skriver så ofta jag hinner, men eftersom jag är så himmmmmmmla upptagen så finns det juh inte mycke tid till blogg, men ska bli bättre..
Det kommer fler jular baby gal, men jag vet va du menar. Saknar dig min jultomte, vi ses när jag kommer till G-town. Kanse kan åka till Thereses tillsammans el nått..puss <3

Anna: love you