tisdag 29 december 2009

GÄVLE

Nu har jag precis landat i Gävle, bättre sent en aldrig.. Hahahahhaha skulle juh kommit igår what the F, men men nu är jag här!!!
Har varit uppe i min gamla lägenheten snabbis, shiit vad jag kommer sakna den lägenheten!! Har så många minnen därifrån. Det är med en liten tår i ögat som jag kommer lämna tillbaka nycklarna till Gavlis;( .. Så är det när livet tar en ny vändning och bjuder på nya äventyr.

Nu är jag hos miss Red, Har fått kaffe och kex choklad och nu ska vi ha girliee kvart samtal;) innan hennes man kommer hem. nice å hänga med henne lite. Det blir juh inte så ofta nu när vi bor på olika ställen. Men hon kommer alltid vara min redhead...

Imorgon ska jag träffa liiil siiis och andra pepz, men tills dess ska jag bara klia mig i naveln och prata skit med Red..

Just ja!! Pia påminde mig precis, en av dom finaste och sorgligaste filmerna visas idag kl 21:00 på 5:an When a man loves a women, asså har ni inte sett den måste ni göra det. Ni kommer inte ångra er its a promise..
Så pepz have a god one..
PZ

Inga kommentarer: