söndag 20 december 2009

lyckades mindra bra

Yo yo!!

Har försökt att föra över bilderna från USA till min data, jag lyckades mindre bra så jag kommer försöka igen senare. Kommer lägga upp dom så snart jag kan.

Idag är det söndag och jag ligger bara i soffan och segar, TVn är på i bak runden och en mindre bra film spelas lixomwhat to do.

Igår skulle det bli utgång med Izza men tyvärr kunde inte jag gå med, men nästa gång så är de ON och då jävlar blir det fest, eller hur Izza?.. På tal om Izza, ni alla kommer få se mer utav henne snart, kommer inte säga vart eller när ännu men meddelar det när datum och tid är bestämt Det jag kan säga är att hon kommer vara med i ett annat program och tro mig det kommer bli fett underhållande. Jag är beredd på att betala för att se detta live, hahahhahahha. Så då kan ni nog tänka er...asg!! Puss på rej baby gal..Izza är inte den ända som gör tv nu utan även våran vän Dahlin ska vara med i tv rutan. Hon är med i Paradise hotel, och tycker ni om Izza så kommer ni tycka om Dahlin. Hahahhahaha vad kan man säga jag och mina vänner är drama makers och resultatet ser ni juh i tv rutan..asg!!


Anna har varit här i Stockholm sedan i onsdags och ingen tycker om det mer en jag hahahhaha
sorry Lamin. Iaf Anna och Lamin har haft ett mission när hon varit här som gäller mig, och om man frågar dom så tror jag att dom kommer säga med ett stort leende att dom lyckades. hahhahahah eller hur baby gal? det betyder mycket när ens vänner gör någonting som dom tror är bra för mig utan att jag ens har bett om det, älskar er för dom ni är och ni är det sötaste paret 2009;)..

Så sötaste paret 2009 är alltså Anna och Lamin!!

Har inget annat en ren kärlek till er. love!!



Snart är det Julafton, familjen kommer vara i Lindresberg och själv kommer jag vara i Stockholm och jobba hela julveckan;( men money money money;)..

Den 28e åker jag till Gävle, så alla som känner att dom vill hittttish på något got my nr. Eftersom jag bara kommer vara där några dagar så har jag inte all tid i världen, men hoppas att jag får ihop det.. Lars du är redan inbokad, vi ska fika!! Dax för syskonen att ha kvartsamtal;)..
Ses i Gävle snart pepz!!!

Inga kommentarer: