söndag 25 januari 2009

Sunshine

var det Söndag eller Måndag morgon om man hellre vill säga det. Iaf! här sitter jag nu och lyssnar på -Sunshine men Jr Kellynice musiker, helt galet.
Helgen var faktiskt riktigt mysíg för min del. Jag, Jonna, Pia och Jenni gick ut i Fredags, inte överdrivet mycke folk ute faktist men det va helt OK.


Lördagen va fylld med massa film och mys precis som planerat och Jonna är allltid lika goooo *puss på dig* ... Me LoVe YoU...
Så min helg har varit jätte bra och det är nice att återvända till allvaret när man haft en bra helg, nu är det bara att se fram emot nästa helg;)...

Sen drar vi juh, jag och AnniZ..Gambia here we come;)....2 februari är juh inte långt bort alls;) shiiiiit ska bli så skönt att få komma till värmen..;) Ja! och Anna är ju alltid lika yr så detta ska bli spännnande, hehehhe eller hur hun?? Vi har aldrig tråkigt i ihop, eller kanske hmmm. hahhahaha LAs natt humor.. anyway vi kommer ha det över fett jag och min gyal...*ONE LOVE*;)

Men hönni nu ska jag faktist sova, e super seg....

Inga kommentarer: