tisdag 20 januari 2009

Cortisonbehandling!!

Nu kom vi hem från vetrinären!! Någonting är det som är fel, men dom kan inte sätta fingret på vad det är. Idag tog dom urinprov samt blodprov IGEN för att utesluta vissa grejer. Vi kom iaf fram till att big ska få en cortison (hmm stavas det så?) behandling och sen se vart det leder.

Det är juh jätte drygt, för jag vill verkligen inte att mitt hjärta ska behöva lida. Vi håller tummarna nu att det kommer gå vägen. Men veterinären e juh så dryg oxå för dom kan juh aldrig säga vad det kan vara rakt ut, utan dom vill göra så mycke olika grejer som möjligt för att det ska kosta miljoner för att få honom frisk. Jag menar de har gått 2 år nu och flera tusen kronor och dom kan fortfarande inte säga nått på rak arm..Grrrrrr!!!Men jag kämpar för min älskling, kosta vad det vill.....

Tack oxå min älsklingar som åkte med mig idag!! Big tycker juh om din bil Bona;)....

Kanske skriver mer ikväll, älskar dig mitt hjärta....

1 kommentar:

Anonym sa...

a fast egentligen skulle han inte få åka i min bil igen...hehe...men jag kunde inte motstå å de gick ju bra den här gången :)