lördag 10 januari 2009

Skutan!!

Ja nu va det juh ett tag sedan som jag skrev igen. Men jag tar lite pauser då och då.
Det har inte hänt så överdrivet mycket heller, men en hel del festande.. LA är juh inte direkt van längre att slira ut varje helg. Men en så länge hänger jag med i svängarna...

Igår iaf bar det i väg ut till skogen (skutskär). Maria och Janni hade en liten fest som kanske endå blev ganska stor. Det va skönt att ingen spåra ut, ingen blev väl direkt för full heller.
Jag älskar folket där ute i skogen, för dom skiter verkligen i andra och är verkligen sig själva från topp till tå.. Mycke love till er skogsmullar.
Några som var med på festen var:


Mitt hjärta Jonna!!
Min vapendragare Malin
Morsan Janni!!
Miss Maria..
Dom här bilderna e inte tagna på festen utan vid andra tillfällen;)...
Som sagt hade en jätte trevlig kväll igår, skönt att komma bort från stora staden ibland;)
Mycke kärlek till alla min vänner, love..


Inga kommentarer: