torsdag 29 januari 2009

LUGN DAG MED MASSA KÄRLEK...

Haft en jätte mysig dag idag med Kaos.!!
Laddar upp för en full späckad morgondag. Dagen börjar med skola, sen lunch med bror, sen hämta upp Tindrich på dagis och jag och lill tjejen ska rockastan, göra ärenden och busa loss.(man kallas inte toktanten för inget..;)..).

Jag och Tindra;).. Jag försöker lära henne att man ska ha kvar snoddarna i håret;) och inte dra ut dom..
Söta eller vad.??;)


Senare på kvällen ska jag träffa the one and only Sandro, shiiit det va inte igår man såg den chillikorven;) Det bär av till Anna på middag, mys och groggar och säkert leder den middagen till Slick;).. Så överlag så kommer jag få en till mysig dag med loved ones....

Hör av mig imorgon om jag hinner, ha en mysig kväll alllllihopppppa!!:)

Inga kommentarer: