onsdag 21 januari 2009

RÅ BALL!!

Jag va juh rååå coool idag!! VaElinda vård för att få vaccin inför våran resa, som bär av till Gambia den 2 februari. Shiiiit jag höll på att svimma bara jag såg dom där jäkla nålarna, men som sagt, RÅ BALLL!!!Nu är det gjort iaf så nu är det bara att se fram emot the trip...

Det här blev en resa med kort planering, men hey det är juh Zehlin och Söderblom som kommer åka och det är bara så vi är. Med andra ord, väldigt dåliga planerare.

Det ska faktiskt bli över fett att få åka iväg. Lite tråkigt att inte Bad kan åka med, eftersom han alltid ville åka med mig för att få visa mig hans hemland. Men han har prakkkat på mig massa nr och han har strängt beordrat mig att åka hem till hans mamma och hälsa på.. Vi får väl se vad som händer där nere, men någon dag kan jag nog lura med Anna.. ;) ...

Idag har jag haft kvällskurs i skolan och det gick ganska bra, men eftersom jag vajävla trööttt efter sprutorna, så höll jag på att decka vid skol bänken iaf 1 gång. Men 3 timmar senare va lektionen över och jag kunde knalla hem och hämta min kära wowe för att gå till Anna på kaffe och äppelkaka. *MUMS*...

Nu ska jag titta på film, men vi hörs kanske imorgon!!!

Masssa HuGgZ!!!!

Inga kommentarer: