tisdag 13 januari 2009

Min son, Min STOLTHET..

Då är det TISDAG. Det är min andra dag i skolan och det känns skönt att få komma igång igen. När man bara går hemma blir det mycket tänkande över saker som egentligen inte har någon betydelse samt tankar som har en STOR betydelse. Man får lixom för mycket tid att dra ut på det lixom. Saker måste bearbetas men jag gör som jag alltid gjort och det är på mitt eget sätt, det har funkat hittills och hoppas på det även denna gång..



Jag saknar min son så grymmmmmt mycke och vill bara ha hem honom nu, räknar dagarna som igentligen bara smyger förbi just nu. Varför flyger dom inte förbi när man saknar någon? Han berättade igår att han ska bli basket proffs precis som sin pappa;), han berättad oxå att han va lite ledsen för att han inte kunde dunka bollen som sin pappa. Mitt svar -Men korgen e juh faktist högt uppe hjärtat och en vacker dag när du blir större kommer du oxå dunka bollen. då fick jag till svar att han faktist kan dunka bollen nu om han vill men han kan vänta med att göra det till han blir stor. Sååå söt och otroligt talang full, smart, charmig, älskad, allt, stjärnan i livet, ängel och mycke mer och vet ni va det bästa är?? HAN ÄR MIN SON, MIN STOLT HET. Kan inte säga det nog men jag kan inte vara en stoltare morsa...Så alla där ute se upp för Cj Taylor när han kommer ut på planen..hahahhahha....

junior inte ens 1 år!! Tiden går for, han e ju redan 3år.


Åhhh tiden går så sakta, jag sitter och väntar in att min nästa lektion ska bör och det går juh innntttteeee fort någonstans, bara en timme kvar;(.. Men man kanske kan göra nått vättttigt medans man väntar, måste bara komma på vad..hmm...


Men vi hörs sen Pepz..HoLa!!!



Inga kommentarer: