söndag 4 januari 2009

*Love*


Som sagt igår va det party on, för vissa (du behöver inte ta åt dig Anna;)..)..
Iaf vi va juh hemma hos våran gyal Eve och sedan drog vi till slick alla hade trevligt, en riktigt mysig tjejkväll faktist plus brorsan ... Alltid lika trevligt att ha honom med ut i svängarna..
Massa kärlek iaf till mina tjejer och Lars, nice kväll med massa love.
Idag har inte hänt så mycke, va i Skutskär typ hela dagen med Janni och Maria..
Träffade sedan Jonna och ådnade upp saker och ting som inte varit så bra, nu ser det ljust ut;) SMILE... Love you!! Det finns verkligen ingen som är lik henne, och det e väl därför jag älskar henne.. Hahahahha.. ;)
Efter mötet med Jonna åkte jag till Anna och drack lite kaffe och rökte väl en cigg för mycke, heheh!!Och pratade väl om allt och inget så som det brukar vara. Sedan gick jag, min baby SIIIS och mr Big till hundgården och det var verkligen uppskattat från Bigz sida, medans jag och Nanette höll på att frysa ihjäl, fi fan va kallt det e alltså. Inget skämt heller.
Nu ska jag försöka finna mig till ro och kanske kolla på en film, får se hur det går...
Ha en trevlig kväll och tack till mina damer för igår och även tack till dig bror men du får vara en utav oss nu;).Super mysigt..
*LOVE*

Inga kommentarer: