torsdag 15 september 2011

Hahahhahah!!

Life is funny!!
Sitter här och plinkar på dumburken. Har varit och gjort massa ärenden samt something else:).

Det är många som nämner karma hit och dit, men hur många är det som igentligen tar detta på alllllllvar???.
Fuck it!! Jag iaf tror på det sten hårt och hmm i wounder vem/hur/vart/bra/dåligt karman kommer slå till på här näst? jag säger inte att jag är perfekt, MEN!
1, Jag skrattar inte åt andra människors olycka och gottar mig av det.
2, Jag sårar inte människor med flit.
3, Jag hotar inte att ta något från någon om personen ifråga inte gör som jag säger.
4, Jag ställer upp i den mån jag kan, utan att förvänta mig vinnnnning tillbaka.
5, Jag har inte en guld sket upptryckt i arslet och kollar ner på dom som ej har det.
6, Respekterar att alla är olika och dömmmer inte folk utifrån jobb, kultur, förort, drömmar, och pengar mm..
Ah, jag kan fortsätta men jag tror i made my point!!
Lite info om vad KARMA betyder, så kanske du/ni fattar va fan det står för och tänker på det innan ni anväder det.



ENYOY



Inga kommentarer: