lördag 10 september 2011

Relaxed 2 the bone;).
Så jävla nice, har stressat i en vecka pga olika saker!!
Har haft så mycke att göra och haft den där känslan att så fort jag sätter mig på arslet måste jag gå upp för i have more 2 do plus att jag jobbat 5 nights i rad. Igår fick jag en stor stress ur världen så jag sa -att inatt ska jag fan sova!!. Det gick ganska bra och jag är glad att telefonen sattes på ljudlös. Terror squad på morgonqvisten. Känner mig relaxed som fan men dock inte utvilad, så det blir nog fan en siesta någon tim senare.



Idag står American pannnncakes på menyn, lördagsgodis, lördagsmys med the kidz o rasta gal, sen när natten kommer lämnar jag rasta och barnen och de blir åter igen jobb för min del. Kommer jobba så jäkla mycket denna månaden. ching ching!! till nästa månad;).
De extra kan behövas då min lilleman fyller 6år, va har dom här 6 åren tagit vägen??
de va inte längesen han gick i blöjor.. Bobo börjar bli stor, mami love you!!
Jag fyller juh oxå läääään, men jag vill lämna Sverige och besöka Berlin med några vänner en weekend. :). Först tänkte vi åka till London men en av mina tjejkompisar har inte svenskt pass och orka hålla på att söka visum lixom, så why not Berlin. Staden där det är fest!! plus att det behöver inte bli så dyrt..

Nu ska jag sätta mig på ballan ett tag och njuta av solen innan det blir för kallt igen.

Inga kommentarer: