fredag 30 september 2011

Heeeeelg

Hej ho Hej ho!!



Friday 2 day bitches;). Har precis avslutat mitt 5e pass för veckan, nu är det helg suckers och jag är ledig hela helgen. Wzup?:). Har jobbat så jävla mycket nu att när jag är ledig så kliar det i fingrarna. Avslutade iaf månadens sista kvl för mig kanon bra och det känns sååå bra.



Funderar på om man ska besöka akvaria eller va det heter med bobo imorgon. Nått ska vi göra iaf, men bobo ska få välja. Vet att en sak som är säkert är att han måste till salongen asap och klippa håret. Hans hår är så långt att det nu börja få till krullet. Vill spara ut håret på honom för att sedan göra flätor, men Jr blir så varm när han leker så det kommer aldrig gå, plus att min älskling är så fin i rakat hår. Han har bestämt att han vill göra en stjärna på ena sidan och då får han det.



Undra om man ska försöka sova lite kanske? jag hatar att jag inte kan stänga av min mobil. Den måste alltid vara på så länge Jr inte är med mig, för man vet aldrig om någon måste få tag i mig från tex skola etc. Har skaffat ett annat nr som jag ska ge ut till alla viktiga, men måste bara aktivera det först och det kommer ske snarast. Mitt andra nr piper och ringer 2 mutch och jag hatar alla (morgon humöret) som stör min sömn..Grrr!!



welcome weeeekend!! time to breake it down!!







Inga kommentarer: