måndag 19 september 2011

Rain, rain and rain!!

Ruggisch på hög nivå nu. Varje morgon när jag går från jobbet regnar det och blåser. Det är så där kallt så att det biter en enda in i märgen. buh!! känns långt tills nästa sommar.

Helgen har bjudit med det ena och det tredje och vi kan fortsätta enda upp till 20 om du vill.
Fredags va det terror squad igen pga födelsedag för en viss herre, orkade inte gå ut som lovat eftersom torsdagen blev mer ruff en förväntat vilket inte blev uppskattat. Nu är du iaf gammal din gammla gubbe;) massa GRATTIS!!


Till er 2 födelsedagsbarn!!

Lördagen blev det ju så klart lördagsmys men min sunshine. Även denna dag blev det födelsadag. Grattis mamzen!! Senare under kvällen började telefonen ringa igen och en viss person kom hit för att säga sitt och jag mitt. Skönt att man kan lösa vissa saker på bästa sätt utan bråk,hot osv däremot var tårarna ovälkomna:(.
Igår (söndag) blev det jobb och nu sitter jag här framför dumburken och plinkar. Kanske inte va så smart att dricka en redbull 06:30 på morgonen.

Denna vecka kommer även den bjuda på äventyr, men det blir ett senare avslöjande sucker/suckers.
Sov gott eller have a nice day in the rain..PZ

Inga kommentarer: