lördag 16 januari 2010

LETS PARTY BITCHES!!

kl 08:35 på morgonen och det är söndag. Jag är slut som artist, kom precis hem från jobbet . Jag är trött som fan, men behöver alltid varva ner innan jag kan hoppa ner i sängen.
Känns som om jag har 1000 saker å skriva om, men det kommer inte ut nått, brainstorm me myself and i på morgon qvisten lixom, hahahah..

JO!! På tal om jobb, ikväll är det personalfest. Yes yes yall!!. Våran chef har fixat ett ställe i gamla stan som festen ska vara på, nice. Blir säkert utgång för dom flesta efter men jag tror faktiskt att jag ska vara duktig och åka hem i skaplig tid, men man vet juh ALDRIG.
Denna fest har vi 1 gång om året och när det är dax så slår dom på stort;) So lets party bitches;).. Åter kommer mer om detta sen..

Har även planerat in 2 resor nu och dom båda blir i februari-mars. Den 2a feb blir det Kuwait eftersom min Cedric spelar där nu även denna sesong, så 1 1-2 v där sen bär det av till Afrika den sista feb där nån gång, me like. Welcome 2 the smiling coast, THE GAMBIA!!

Min kommande vecka kommer bli ganska full speckad plus att jag skulle behöva åka en snabbis till Gävle och fixa nåra grejer(fan blir juh aldrig klar me alla papper och skit). Vill inte åka dit bara för att fixa grejer, jag vill kunna åka dit bara för att kunna träffa vänner å familj ingen stress.. Aja hahhaha iaf min vecka kommer se ut ungefär så här:

Söndag (idag) - PERSONAL FEST
Måndag - Ledig ( men små krafs, papper,ringa, tvätt, städ mm)
Tisdag - Jobba. Träffa Lulu och D
Onsdag - Jobba. Läkaren.
Torsdag - Va med baby gal. Jobba.
Fredag - Flytta hem till Anna över helgen (min mamma snor min lägenhet, hahha).
Lördag - MYS PYS DAG
Sändag - Flytta hem. Jobba

Så gott folk, nu börjar jag bli trött, men jag skriver mer imorgon. Ha en trevlig söndag.
PZ

Inga kommentarer: