onsdag 13 januari 2010

INSTÄNGD 2

Idag var jag och en kompis å bio, vi var inställda på att se skräckfilm och valet blev instängd 2. Shiiiit asså vilken jävla film, jag hade hjärt attack innan ens filmen hade börjat. Om inte skrik, nervös ätande av popcorn, 2 krockningar (vi råka hoppa åt samma håll hahaha), utskällning ( Asså omg!! Han ba: Tyst!! Ni är på bio och inte på nått jävla cafe, om ni inte slutar så går jag och säger till film värdarna så blir ni utslängda, asså vad trodde du mannen när du gick på skräckfilm på BIO? asså what the F. Gå på museum om du vill ha TYST!! aja, jag vet inte men när Daniella går på skräck kan du inte förvänta dig TYST!) * B! shut up!!Anw, om inte allt det här kan förklar filmen så vet jag inte vad jag ska säga, hahahha.. Gå å se den! men på bio för jag tror inte att den är lika bra på dvd.. ENJOY pepz!! Sov med lampan tänd ;P

INSTÄNGD 2

TRAILER

Inga kommentarer: