söndag 31 januari 2010

Semester

Jag har haft en helvetes vecka, känns som allt har hänt på en gång. Jag hoppas att den näst kommande vecka blir bättre, kommer bara jobba måndag och tisdag sen drar jag till min Cedric i Kuwait på onsdag och där kommer jag stanna i 10 dagar och kommer absolut inte göra nånting, bara hänga och ta vara på dagarna samt försöka koppla av från all stress. I REALLY MEAN IT..

Allt som hänt känns fortfarande overkligt men det börjar sakta men säkert smälta in. Nya tag måste tas och jag behöver nog en spark i baken. Jag vet att jag är en stark person, men jag lär fan lära mig att jag är inte över mänsklig *SUPER WOMEN* tar semester nu, dax att bara vara Daniella.

2 kommentarer:

E.v.e sa...

Du e värd semester hjärtat, ledsen över d jag läser. Gud vad livet kan ta hastiga vändningar. Beklagar!
Hoppas du får samla dina krafter på sin semester! Hälsa Cedric och ta hand om varandra! Love

LA sa...

Thanx baby gal!!
Ja det kan gå fort och de har jag verkligen fått lära mig..
Hoppas allt e bra med er oxå;) måste ses snart..
Massssssa pussssar, love.