torsdag 28 januari 2010

Kan inte fatta att du har lämnat oss..

Samtalet som jag fick i måndags var det sorgligaste och det mest oförståliga samtal jag någonsin fått.
Gumman du skulle bara åka till Nyköping å ha lite kul, men du kom aldrig hem igen.
Kan inte fatta att du inte finns kvar. Chocken sitter fortfarande i och jag kan inte fatta att du är borta hjärtat. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats, ditt leende ekar i minnena från dig och ingen kommer någonsin kunna fylla det tomrum som du lämnat efter dig. Det här e så overkligt vill bara att du ska komma hem igen och att allt ska vara som det var. Du var den finaste älskling och jag saknar dig..

R.I.P Melissa
1985 - 2010

De sista kort som togs på oss förra v.
Älskling jag lyssnar på låten varje dag och jag kommer alltid tänka på dig hjärtat när den spelas. Våran låt är tillägnas dig smilie r.i.p min ängel.

PS. Min vän Melissa omkom i en tragisk bil olycka i Nyköping i söndags. Dom va 3st i bilen 2 omkom en av dom Melissa, den 3e personen ligger en idag medvetslös och vi ber för henne. Men snälla alla förare där ute, kör försiktigt.. Va snälla mot varandra och respektera varandra, den du älskar mest kan försvinna när du minst anar det. DS.

LOVE MELISSA OCH ALL MIN KÄRLEK TILL ERA FAMILJER!!!!

Inga kommentarer: