onsdag 3 februari 2010

kondom kontakt

Jaha då var det onsdag dårå, jag skulle varit på väg till Kuwait nu;(, vi var tvungna att boka om min biljett till lördag. Tidsplanen sprack och jag skulle nog aldrig hunnit till Arlanda i tid. Men men, jag kommer åka iaf och nu hoppas jag att lördag kommer fort.

Eftersom resan blev uppskjuten 3 dagar så kommer jag hem 3 dagar senare en planerat och därför kommer jag gå in och jobba ikv. Why not!! Innan jobbet ska jag träffa min lilla barbie Hanna. Vi ska käka middag någonstans men vi har inte bestämt plats, misstänker dock att det blir söder. *Mys*..

Jag hoppas på att min otur går över snart, saker och ting händer på en gång och det e juh aldrig bara en grej som händer. Nej absolut inte, ALLTING KOMMER PÅ EN GÅNG.. Jag ger inte upp på mina planer om att 2010 ska bli ett av dom bästa åren även fast det inte börjat bra alls. Jag är säker på att allt som händer och har hänt är en del av livet och en läxa och jag kommer förhoppningsvis lära mig nånting utav den.

Här om dagen var jag och hälsade på min kära vän Nate. När jag skulle åka hem la han den bästa kommentaren på länge:

Jag och Nate stod och väntade på bussen. Vi började prata om barn, blommer och bin osv. Jag frågade min vän N när han skulle ha barn? jag fick till svar:

-Hallå!! Rudie jag kommer väl förfan aldrig få barn så länge jag stödjer kondom kontakt..

Tiden, platsen och hur han sa det var så jävla klockrent.. Hahahahha OMG du e så jävla rolig;)..Tack för ett gott skratt hahahha det behövdes;)..

Nu ska jag ta en power nap innan jag ska möta Hanna. Ha en bra dag pepz!!

Inga kommentarer: