tisdag 23 februari 2010

Vakna upp och inse..

Då var det tisdag igen. Det har gått en vecka sedan jag kom hem från Kuwiat. Tiden bara springer iväg och shiiiiit vart tar den vägen??.

Snart är det dax för den 3:e resan, biljetterna ska bokas på söndag och betalas på måndag och denna gången tar flyget oss till ett av våra älsklingsländer, GAMBIA. Welcome to the smiling coast. ;)... Vi har många vänner där nere och som vanligt så har vi inte sagt till någon att vi ska komma;) hahahahha SUPRISE....

Det ska bli så jävla skönt att få komma till värmen, slippa all den här snön och all kaos som har kommit med den. Asså det e inte klokt igentligen. Detta är Sverige ska inte vi ha resurser för sånt här, hallå come on. Jag sitter här i min lägenhet i Liljeholmen och kollar ut genom fönstret och det jag ser är fortfarande trafik kaosen som vädret har orsakat och detta är 5:e dagen. Bilköerna sträcker sig så långt jag kan se och det rör sig knappt.. Är så glad att jag får stanna inomhus idag och slippa kaosen ..Jag antar att man inte ska klaga för det finns faktist länder som har mer kaos än vi , men man kan iaf inte låta bli att dra en irriterande suck.. Tanken slår mig endå. VA FAN HAR VI GJORT???, det är endå vi som själva som förstör våran värld. Dax att vakna nu människor, händer för mycket runt om i världen och vi kan inte blunda längre.

SVERIGE




HAITI







Det finns så mycket mer som har hänt runt om i världen och detta är bara 2 nämnda utav många.. Katastroferna har kostat många liv. När ska det sluta?? Kommer det sluta??.. Pepz sänd en tanke eller hjälpande hand till de behövande i världen.. Like i said, vi kan inte blunda längre..



WeAre The World 25 For Haiti - Official Video

Inga kommentarer: