fredag 19 februari 2010

Man och fru JOBE!!

Wzuuuuuup!!!?

Hemma i snön igen. Har haft det jätte bra och har verkligen undvikit allt som har med stress att göra, så skööööönt. När jag skulle checka in på flygplatsen i Q8 fick jag till svars - men du skulle ha varit här igår!! Där står jag och Cedric med öppna munnar och jag säger - Va fan menar d??.. Men det ådnade sig endå, jag fick lägga till 3000kr för att komma med planet hem till Sverige.. Det enda som snurrade i huvet var att jag måste hem. Min bästa vän ska juh lixom gifta sig imorgon!! OMG.. Men som sagt hem kom jag å planet landade på Arlanda safe, me like!! När jag kom hem till min lilla lägenhet så va det bara att packa upp och packa om sen sova. Upp tidigt på tisdags morgonen för att hoppa på tåget till Gävle.. Min bästa vän och hennes booo aka min Rudie blev man och fru JOBE den 14/2-2010. ÄNTLIGEN;)Nu e väntan över och ni va såå fina ... Älskar dig min stjärna och det va juh tur att jag inte svimma med ringarna, hahhahahhaha... Älskar er!!!All lycka till er.... Kommer lägga upp bilder senare.

Idag bär det hem till Sthlm igen, så bye bye G-town, Hello Stocktown..

Uppdatera mer imon..

PZ..

Ps. Massa kärlek till mina syskon, i love yall och tack för en underbar fikastund igår Ds.

2 kommentarer:

Marion sa...

Visst var du med på tv4 nyheterna idag, intervjuad angåenge trafiken? Tyckte det såg ut som dig, varit in på din blogg förut och kände igen ansiktet på tvn:P

LA sa...

Hellu gal!!
hahaha Ja det va jag;P..