söndag 28 februari 2010

welcome sundays..

Ännu en söndag !!
Jag har faktiskt börja tycka om söndagar, låter kanske konstigt för jag hatade dom förut, men jag har inset att det är faktiskt på söndagar som man får slappa å bara vara.. Det händer inget speciellt och alla försöker mysa i den mån dom kan, inklusive jag;)... Ja se va som kan hända!! Man ska inte vara en hater såå welcome sundays 2 Daniellas life...

I onsdags jobbade jag natt å det va den bästa natten på länge;) me like. Jobbade med min fina Linda så timmarna flög förbi. Fredag va det triniiiiity på menyn like allllways, det är lixom vårat fredags hak..

I går skulle jag bara vara hemma sa jag men det slutade med ett äventyr med Izzasture plan. Jag är inte direkt ett sture faaaan, men ibland får man ge de en chans och kvällen kan fan inte bli tråkig när vi gör entré, hahahahahha OMG!!!!
Nu ska jag fortsätta att bara vara för imorgon är det jobb som gäller och det kommer bli mycket av det nu innan flyget tar mig till Gambia igen..
Ha en över nice dag pepz...
LOVE D!!

Inga kommentarer: