onsdag 4 november 2009

Uppdatering.

Då var det uppdaterings dax.
Jag har inte haft tillgång till Internet på ett tag. Det är fucking glapp i sladden till Internet dosan. Ska köpa en ny men jag hinner juh aldrig köpa en ny. Snart så!!
Det har hänt ganska mycket sen sist, dagarna rullar på och tiden går inte att stoppa, fast många människor vill det.

Jag jobbar fett mycket nu för tiden, det är jobbigt men jag klagar inte för jag är jätte glad att jag ens har ett jobb i dagens läge. Mina resor väntar på mig med start 25 november och därför vet jag att det är värt allt slit i slutändan.
Jag och Marika kommer ha fett kul i USA asså, längtar;)..

Nu är jag i Gävle. Har precis gjort en ny tatuering på halsen. Kamils kusin som är tatuerare har kommit till Gävle enda från polen och han är fett duktig så varför inte passa på lixom.
Det blir bara en snabbvisit eftersom jag måste hem till Stockholm för att jobba redan i kväll.

Va händer mer då?? hmm, jo!! fredag bär det av till Finland på kryssning med Bunny och massa annat pack som vi känner, ska bli kul å träffa alla igen.
Sen på lördag blir det eventuellt mys med familjen Migande. Familjeträff aka uppdateringsträff som vi har ibland. Mysigaste grabbarna ever and friends 4 life. ONE LUV!!

Nu ska jag äta mat, men jag ska fixa min internet snart..
La mas besitossss pepz..PZ

Ps..SAKNAR..Ds



Inga kommentarer: