fredag 20 november 2009

Fixat!!

Då va sladd fan fixad, Up to 2 town pepz!!!..

Men jag har inte bloggat på länge så jag har hjärn stillestånd, det har lixom hänt för mycke saker under den här tiden då jag varit sladdlös;) hahha. Folk fattar juh inte hur roliga vi kan vara Anna, hahahha..





På tal om Anna!!.. Hon har juh i stort sätt flyttat hit till Stockholm och detta tycker vi om, det är alltid nice att ha paco i närheten. Även 2 andra av mina tjejer bor juh här Mona och Maria, fett soft att vi alla hänger fortfarande bara det att vi bytt stad;)...Men det fattas dock några...




Som ni vet så har Cedric och Cj flyttat till Usa innan mig och fi fan vad jag saknar dom. Cj är i min skalle hela tiden. Blir överlycklig varje gång jag hör hans röst i telefonen. Mamma kommer snart baby!! Nu är Cjs papper klara så nu är det bara mina kvar, håller tummarna att det går fort så jag kommer till mi familia snart.






Jobbet är same old same old. Ingen dag är den andra lik.


När jag har jobbat 10 timmar på natten så ser jag alltid min säng framför mig. Jag längtar tills att jag får komma hem och lägga mig och sova. Men igår fter jobbet så kom izza på den brilianta iden att vi skulle gå och sola ef ter jobbet. Hahahhaha det är iaf den sjukaste morgonen jag har varit med om på väldigt länge. Det tog oss 3 timmar att gå från jobbet upp till solkungen på odenplan, sola sen hem, förstår ni grejen.. Jag va helt färdig när jag kom hem och fattar ni hur skönt det va och få lägga sig under duntäcket i världens skönaste säng.. Jag och Izza har så jävla roligt tillsammans för vi är lika skadade båda 2. Har inte skrattat så mycke på länge. pöss på rej;)..



Fan, på tal om jobb, idag är det fredag och självklart ska Daniella jobba både idag och imorgon, sen va helgen slut lixom.


Men jag ska fan inte klaga, hade en jätte nice helg förra veckan.


Den va chill, hängde med mina chompisar juh;).. Lördagen va jätte soft. Drog till Anna i Hollonbergen, satt och snackade skit sen drog vi till Sumpan till ett jätte soft ställe!! African V..


Min underbara Linda fyllde 26 år förra veckan!! Massa Grattis på dig igen. Puss Gal..



Igår fick jag finbesök från GBG town. Dom hade vägarna förbi innan J skulle grattas. Våran boiii J son hade Release Party igår för sin platta never half stepping.
Med all rätt, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det vi ser av J son nu är ingenting jämför vad vi kommer få se. Do u thing J!!Ett fetttttttttttttt GRATTIS till plattan, bless..
Här kan du see trailern till albumet!! Enjoy..


J-Son - THE ALBUM TRAILER (Never Half Stepping)


En nice låt från skivan oxå : Head In The Sky [Official Musicvideo]



Hans skiva kommer ut i butikerna den 26:e november, glöm inte att köpa den. NEVER HALF STEPPING!!


Nu ska jag laga mat och vila lite innan jobbet, men nu har jag uppdaterat lite och det kommer mera;) PZ


2 kommentarer:

anna sa...

MEn älskling ajf förstår alltid dina skämt och tyckte det var jätte roligt asg ..
snart så kommer ja och det ska bli så skönt att bo nära dej .......
loveeeeeeeee uuuuuuu rudi-gal

E.v.e sa...

Försökte nå dig idag. Förstår om du inte pallar att snacka i telefon. Men jag vill bara säga att jag önska att jag var dig nära och jag tänker på dig.... Ledsen att det blev såhär...