fredag 6 november 2009

tatoo on me neck;)

Här är resultatet på min nya tatoo..Me like alot;)
Queen D!!



Igår kom min lill Siis till Stockholm för att hänga med mig. Mys!! Älskar henne så otroligt mycket.. Det slutade iaf med att vi gick ut en sväng, det var helt ok.
Jag, siis, Badou, Zaroy, Bunny och E gjorde Mama Africa osäkert,hahahha.
Siis tycker dock att jag är dryg eftersom jag är så jävla över beskyddade Hmm, det kommer jag alltid att vara men måste inse att hon inte är så liten längre. Nanette är en smart tjej och jag vet att hon klarar sig sj, men jag kan juh inte låta bli att lägga mig i saker och ting.. Hahaahha!! Jag vet inte hur många killar som jag gav the eye till igår.
Ibland önskar man att man kan vrida tillbaka tiden, tänk när du va liten snorunge med fula skor Nanette.. Luv u sweety..FAMILIA...



STORT GRATTIS BUNNY PÅ 41ÅRS DAGEN MADAME. AWWWEEE MAMMMMA;)



Eftersom vi gammmmmlingar var ute och drack ett glas för mycke igår så blir det filmkväll idag. Alla är helt slut förutom Nanette som skulle på nån födelsedagsfest..
Nepp jag rör mig inte ur fläcken idag om det inte betyder gå ut med hunden, fylla på godiset, röka en cigg ja men ni fattar poängen.

Hör av mig snart.. One love

Inga kommentarer: