måndag 7 juni 2010

Mycke kärlek

Idag är det måndag och mycke saker händer hela tiden.

Jag saknar Junior jätte mycket, men det värmer att veta att han kommer hem snart. Han har varit i USA länge nog tycker jag. Jag har inte sett honom på nästan 2 veckor nu, det känns som en evighet. I love you sooo mutch ma baby. Du är det vackraste mamma Och pappa vet.

Cedrics kusin (bambams mami) gifte sig igår i Houston. STORT GRATTIS SWEETY!.Cedric och Junior va där all dressed up and shiiet, hahhahah dom är så söta när dom har lika kläder like father likd son och Junior alltid tittar upp på Cedric och försöker gå som honom. hahha
sööt asså..Får lägga upp bilder sen...

STUDENT ON THE WAY!!!
På fredag kl 13:00 ska min lilla syster ta studenten. Hon tror juh att hon e stor nu, aha men ok;). Nanette jag är så stolt över dig. Du har bott hos med mig i stort sätt sen du gick i 8an tror jag det va va?? Iaf, jag har sett dig gå till skolan och kämpat. Du har gjort mycke tokiga saker, men skolan har du fan skött och jag vill att du ska veta att jag är skiiit stoolt över dig. älskar dig liil siis.. VÄLKOMMEN IN I VUXEN VÄRLDEN snorvalp:)..

Inga kommentarer: