torsdag 3 juni 2010

2010

Oki kul nu vaknade man upp och inte kan andas för att jag blivit förkyld igen och mycket pga pollen.. Grr alltid lika kul, NOT..
Hmm negativa Daniella lixom..
Men asså helt ärligt det här året har varit fyllt med äventyr asså. Vänner har gått bort, problem har varit på schemat och inte nog med att jag förlorat min älskade Bigz!!
Jag känner mig fortfarande tom utan honom, 6 m månader har gått, men kan inte låta bli att sakna honom.
Junior saknar honom mest, han pratar om honom hela tiden och han säger hela tiden - Mami, when can i see my dog again??. Lill plutten förstår juh inte riktigt.
Han vet juh inget annat, Biggz har varit me innan Jr föddes.
Cedric saknar sin partner in crime.. Min Biggz lämnade stora tomrum hos oss alla.
Love you my Angel, we miss you! R.I.P..

En låt till er jag förlorat det här året. Zaroy, Melissa och min Bigz!!

P diddy ft faith Evanns- missing you




Även allt som hänt, tänker jag fan inte ge upp tanken om att 2010 kommer bli ett bra år. Man kan juh hoppas iaf:)..

Nu har min älskling kommit hem från hennes gambia resa. Vi stack juh åt olika håll den här gången, hon till Gambia och jag till USA! hahahahha borde få feta flygbonus snart juh..
Glad att ha dig hemma igen honey buuuuuun!!

Eftersom Anna har kommit hem, betyder det att näst på schemat är Gävle 10e. Liil siiss tar studenten(SÅ STOLT över dig) iaf så jag ska dit och fixa hennes fest, och ge henne världens största kram och gråta en tår när hon hoppar ut.. Min liiila snorvalp har blivit såååå stoooor.

Nu är Ebou på besök, så vi ska laga mat och prat skiit sen bär det väl av till papa africa ikv(mama africa)..

PZ ha en skön dag i värmen!

Inga kommentarer: