tisdag 1 juni 2010

Landat

Wzup yall, how yall doin an shiit??

Nu har jag landat lite efter min Houston, TX resa.
Jag har haft det hur bra som helst, min vän Marika kom dit från Cincinatti och hälsa på.

Jag och min son va ute och lekte typ hela tiden, bada, museeum för barn och massa annat. Min son asså, det bästa jag har i livet. Älskar dig min skatt!!
Ced chillar med sina homies spelar sin basket och glider om kring. De märks att han varit saknad..Det e så kul när han gliider runt med junior i bilen och ska berätta för honom vart han gått i skolan osv. Han är verkligen stolt över att visa upp junior till alla som i inte sett honom...

Veckan nu som jag har varit hemma i Stockholm har varit tuff. Mycke jobb, mordet på min vän Zaroy, saknar Junior redan. Men snart kommer han hem:)..
Men jag är jätte gladatt vara hemma bland mina vänner igen...

Idag har Maria och Evelina varit här och fikat, alltid lika nice med fin besök brudar.. Thanx 4 2day. Maria fan vad god din hemlaghade rabarberpaj va;)..Den hade du bakat bra...;)

PZ..

Inga kommentarer: