tisdag 29 juni 2010

SOMMAR

Fan va nice det är att sommaren är här. Me like!
Hoppas det här håller i sig. We hope.
I går drog Arlinda och Pierre till Turkiet och ska vara där i 14 dagar, dom är värda den resan men Linda we miss u redan. Skynda dig hem. Och inte nog med de dårå, Mikkiis åker bort på lördag. Hallå!!Jag rå???

Min dag har varit lat idag. Vaknade, gick till gyn för och kolla va ja fått för cellförändringar och den undersökningen va fan inte skön någonstans och nu illllllar det som fan. Men skönt att få det gjort.

Snart kommer Anna och Mona, fan va jag saknat er muppar. Iranien Mona har äntligen pallat sitt arsle till Gävle för att hämta Anna sen kommer dom hit. Love!! Dom 3 musketörena det är vi. Arash, Mohammed och Abrachman;)..Skynda nu..
Ska möta upp Olive senare också och få nått från henne som jag uppskattar med my hole heart. Tanx honey!!

Nu ska jag faktist vila lite på gräsmattan innan dårana kommer;)
pösssssssssssssss

Inga kommentarer: