torsdag 16 februari 2012

Byta.

Redan fredag.
Denna v har bjudit på allt mellan himmel o helvete.
Tog ett djup dyk till botten för att sedan 24tim senare flyga till toppen.
I onsdags fick ja den bästa nyheten ever och ja kommer bli ägare till en .. forts följer!!.
Under v har ja verkligen fått veta att d som inte dödar de hädar, o wow vilka fina människor ja har runt omkring mig.
I love yall.
**********************************************************************

Nr One som alltid förgyller min dag oavsett vad är min lilla älskling.
Min son är det bästa som finns.
Nu sitter han och kollar på bollibompa brevid mig och snart är de dax för sista dagen i denna skola.
På måndag börjar han i sin nya vilket han verkligen vill och vill igentligen inte vänta till måndag. *sötis*.
Igentligen är det inte det största bytet av skola, det är samma skola fast den stora huvudskolan till många små.
Känns skönt iaf för det är Jrs eget val och det va tänkt att han skulle gå där från början men då hade de ingen ledig plats. När ja hämtade Jr på fritids så sa han
- mamma ja vill gå på denna skolan ist
Ja- älskling, är ledsen men de finns ungen ledig plats här
Fritidsledaren- jo jo! We have!!

Vi gick och prata med rektorn på en gång och responsen blev - I fix the changes right now, and Cedric i see u on monday, vem tror ni blev lyckligast i världen?. Så blev ett plötsligt byte och är ganska chockad sj, men de känns jätte skönt då vi planerat byte länge då nuvarande skola inte är som förväntat.

**************************************************************

Nu ska ja snart lämna Babe till s-.bussen, sen hoppa på min älskade Olive och sen inta soffmode me kontrollen innan någon ???? annan hinner ta den.

Inga kommentarer: