onsdag 26 oktober 2011

long time

Nu va de längesedan!!
Det har varit mycke nu den senaste v.

Jobb,bus,stoj,skola,städa,fixa etc.

Ja har fortfarande lite problem med att känna mig hemma i nya lägenheten, vi alla älskar den. Men för mig tar det ett tag att vänja mig och även göra mig kompis med alla nya ljud osv. Som nu tex den ena snarkar på undervåningen och den andra ligger och susar söt bredvid mig medans ja ligger och lyssnar på knackningar, grannens bäbis skrika osv.

Imorgon kommer brudarna från G town;-). Ma galz!! Det r juh fiesta i helgen. Lilla Daniella fyller juh år!! Ja brukar inte fira min födelsedag men detta året firar vi. 28 den 28e ocktober händer bara en gång, tss!! En liten ursäkt för att sammla alla kanske?!.
Det kommer vara fest här med alla olika människor, mina vänner deras vänner och mannens vänner. Hur ska detta sluta??!!.

Åter kommer!! känns som mina ögon håller på att stängas och de känns som ja bara skriver massa mambo jamboo just nu..

Inga kommentarer: