söndag 2 maj 2010

Blogghysteri

Shiiit vad jag bloggar idag, kalla det brist på annat. Har tagit det så jävla lugnt idag att kroppen säger, DO SOMETHING!!
Just nu sitter jag vid mitt köksbord och plinkar framför dumburken, Badou sitter och pratar med sin baby gal i telefon och Kebba tycker synd om sig själv efter dagens fotbolls match. Han kan inte gå och har öppna sår på sina knän. Det är någonting med Gambianer och fotboll they just love it och det är total skillnad från mig. Asså visst ibland är det kul å se sina vänner spela och dumma sig på planen, men thats it. Jag klarar inte av att se riktiga matcher eller matcher på tv, BOOOOORRRIIIINNNG!! Nepp det hoppar Daniella över, punkt......

Hahahhaha nu börjar sex in the city..
Här sitter jag och bloggar och det tv serien är juh en stor blogg, undrar om det är därifrån som blogghysterin har kommit. Försöker alla vi bloggare vara som Carrie lr what??haahahha, OMG!!
Hörde inte talas om att många människor höll på med bloggande innan den tv serien kickade igång.

Egentligen fattar jag inte varför man bloggar, man skiter juh egentligen i andra människor som man har ytlig kontakt med eller som man inte ens känner, så varför läser vi då deras bloggar eller varför skriver man ens blogg, det är fucking frågan.??..Asså förstå tanken rätt. om du skriver att du mår bra, dåligt eller va fan du ska ha på dig ikväll lr vad du köpt på din blogg, det skiter väl jag i om du inte står mig nära, när jag stänger ner min dumburk. Visst alla människor kan vara med om någonting, som dom skriver om som fångar er och your mind!! Men det händer sällan!!

Jag personligen tycker det är kul att skriva även fast jag skriver om kanske nothing för er men something för mig.. Det är kul att ha när man blir äldre och klicka tillbaka till och det är juh inte så att jag kommer ta papper och penna och skriva en liten dagbok, nej nej! Jag kan blogga min skit ist, hahhaha! Jag bloggar sen är det upp till er om ni vill läsa skiten eller inte.

Nu ska jag spela lite crazy 8 med Rudeboiii.

Ps..Grattis Jonna, idag är du ett årig närmare kärrring;)..Ds

Inga kommentarer: