söndag 2 maj 2010

Söndag

Idag är det söndag. jag kan inte komma ihåg när jag var ledig på en söndag sist. Så jävla underbart!! Har typ segat och tjockat hela dagen. Ni som läser min blogg vet att jag var en söndags hatare förut, men jag har lärt mig att uppskatta den. Söndag är verkligen dagen då man kan slöa och förbereda sig för den kommande veckan som är full av jobb och annat. ME LIKE SUNDAYS!!..
Alla människor behöver en dag som är full av INGENTING, man behöver en dag då kroppen får slappna av till max.
Jag hoppas att ni njuter av daagen lika mycket som mig.
Ha en fortsattttt trevlig SUNDAY pepz.

Ps. Ni som inte är nära vänner till mig kanske innte förstår vad tjockar betyder, hahahhaha. Det betyder iaf att man vräker i sig mat och annat onyttigt;).. Nu har ni lärt er nått nytt..Ds

Inga kommentarer: