onsdag 26 maj 2010

R.I.P Zaroy

Tänker inte skriva så mycket idag. Kom hem för någon timme sedan och inte nog med att jag hade en fett jobbig 15 timmars resa hem så kommer jag hem till fuckade nyheter..
Jag är ledsen, förbannad, frustrerad ja allt du kan komma på.
Min vän Zaroy blev brutalt mördad i Järfälla den 24 maj av nån idiot. Han togs ifrån oss alllldeles för tidigt och jag kan inte förstå att att du inte finns här bland oss längre Zaroy. Du kommer vara så saknad och jag hoppas att idioten som gjorde det här mot dig åker fast snart så att du kan få vila i frid i lugn och ro.. Min kärlek går till dig, din mamma, dina 2 småbröder Iroy och Joel..

Tack för alla roliga och fina minnen gubben.
Miss you
R.I.P ZAROY
1984-2010

Ikväll kommer Efterlyst ta upp vad som hände Zaroy och vet du nått eller har hört nånting, tveka inte. RING!!

Inga kommentarer: