onsdag 29 april 2009

Tänder ett ljus!!

Det har varit jätte fint väder dom senaste dagarna. Det e juh så jävla underbart. Sommmmmmmmmar snart juh!! fi fan, gladast i stan det e jag;).

Jag har haft skit bra dagar enda sedan i torsdags. Inget speciellt har egentligen hänt utan dagarna har bara varit bra. Det är redan onsdag och på lördag drar vi juh till båten, ÖVER FETT!! Ska bli så jävla roligt och det är så sköna människor som ska åka. ser fram emot detta.
Sen finns det juh vissa som man vill ska åka men som inte kan just nu, behöver jag nämna några namn CHEES CAKE??!!.

På måndag kommer CED hem!!;) Ska bli så skönt att han kommer och då kommer Cj både ha mamma och pappa nära sig igen... Cedric kommer inte jobba i Q8 igen så han kommer inte behöva vara borta i så långa perioder mera, nice..
Han kommer juh fortfarande spela på annan ort, (kommer inte nämna vart en) men han behöver inte vara borta så himla mycket för det är inte så långt emellan Sverige och *******..

WELCOME HOME BIGLONGSOME;)

Idag tänder vi ett ljus för våran ÄNGEL Keyara som somnade in för exakt 2 årsedan idag. R.I.P älsklingen du finns i våra minnen och hjärtan..


Har inte så mycket mera att skriva just nu, ska slänga mig i soffan och kolla klart på filmen som jag fastnade på. Ha en forsatt trevlig dag!! Big Up, PZ!!


Dagens låt: Young Buck, Luda, TI, & The Game - Stomp



2 kommentarer:

Redhead sa...

Du, in med låten på mobilen inför lördagen!!!!!

LA sa...

Kan du ge dig fan på;) STOMP the boat!! Hell yeah..