tisdag 14 april 2009

- He did it..

I morse vaknade jag utav att mitt hem hade vadaliserats, shit det va tandkräm i hela badrummet, i köket låg det mat, godis och massa annat på golvet. Big hade fått apelsin juice i båda sina matskålar plus en hel Frolic påse... När ja kom upp och såg allt det där satt en hund och en unge mitt i allt krafs och tittade på varandra precis som att - HE DID IT!!!

Efter att jag lämnat Cj på dagis drog jag och Red på oss solbrillorna och gick till stan. Köpte ett par skor och hämtade ut en klänning. När vi kom tillbaka från stan satte vi oss på min balla och drack kaffe i solen...
Dagen har varit Riktig nice. Jag är fan alltid glad på sommaren, tänk att vädret kan ha sån inverkan på folk. ;).. Jag vet att jag skriver om solen ganska mycke,hmmm. Meen me fucking luv it..

Trode att jag hade lektion idag, men nope.. Jag fick en ledig dag till och det tackar jag fan inte NEJ till, thats a NO NO..
Nu ska jag ut med min hund som har sprutlackerings problem efter sin nica frukost imorse..

Dagens låt: Akon- Doing Doing

Inga kommentarer: