torsdag 9 april 2009

Happy B-Day min älskade Cheescake;)

Grattis min Älskade Cheescake på 25 årsdagen!!
Love you baby gyal..

Då blev Anna stora damen idag, ingen kärring varning en iaf;), men det e inte långt kvar..Mohahaha.. Tiden tickar iväg så känn dig inte för bekväm som 25 åring.. Men du vet att jag alltid kommer älska dig även när rynkorna kommer in i ditt liv;).. Min baby gyal, min Cheescake...

Har varit på sjukhuset idag och det sög juh, fi fan dom där jävla GYN undersökningarna är så jävla dryga. Känns som om man är en nervös oskuld som ska förlora oskulden på nytt. Och man får alltid komentaren, - försök att slappna av.. Helvete heller skriker jag.... Men nu är det gjort iaf och alla tester e tagna.. Väntan på Cellprovens svar kan juh vara fett drygt. Man tror juh att man har allt innan resultaten e färdiga.. Men nu har jag fått dom gjorda och behöver inte oroa mig på ett tag *håller tummarna*... Fan när en kille har ont i magen behöver dom bara gå på toaletten och trycka loss medas vi tjejer kan ha 100 grejer att oroa oss över när smärtan i magen dyker upp. Boys think they know, but they have no idee...


Idag blir det grillning och påskägg till barnen, Red fixar med påskäggs karta och donar. .. Jag kommer väl ta en tripp till blåkulla och hälsa på alla mina polare. Men det blir bara en snabb visit eftersom jag måste hålla ställningarna här..
Senare ikväll kommer besök från Göteborg, det blir nice!! *Saknat*
Nu kallar kvasten på mig och det är dax att dra, men ha det så jävla nice och vi kanske ses på Blåkulla pepz...

Dagens låt blir en gammal godig, han va juh fett Sexig, shit och han gjorde fett bra musik som en idag lever vidare! make some Changes people...



Love//LA

Inga kommentarer: