torsdag 30 juni 2011

pff!!

Har precis satt ner arslet i soffan.
Den här v har varit väldigt spännande, Haha. Men nu har ja fått nog av spännande;-).

Idag har ja städat ur gammla lägenheten och Boo körde dom sista grejerna.
Kändes tråkigt att låsa min lilla pärla.
Men dom pengarna (+mer) kan ja lägga någon annan stans, yes mam.
Just ja, dom tyckte städningen va dålig.*#*//%$#$- Grr. Ja städa sen 9 på morgonen!!.
Men det r klart, kan man lura någon på nästan 50 000. Så skäms man inte för att ta dom sista 2000..
Pengarna comin back 2 mama. Karma bitches, Karma!!.
Nu ska ja inte gnälla mer om det, så störande bara..

Sitter nu i nya lägenheten och på riktigt känner mig helt färdig.
Väntar på godis, mm.
Ge mig massage och kiropraktor plz;-).
Kanske ska slå Hanne en pling imon;-)..

Imorgon blir de back 2 work. ska bli nice!! Saknar mina galz.
haha tro mig på mitt jobb är alla tjejer utöver det vanliga.
vi pratar, skojar och vi alla förstår varandra.( försöker iaf, haha)...

Den 14 e juli blir det fest iaf. Busy!! Yes..

Nu ska ja sluta skriva för känns som om ja bara yrar..


Sov gott..

Inga kommentarer: