fredag 24 juni 2011

Shiit va längesedan ja skrev.
Men det har hänt allt och inget på senaste.

Tillbringade min helg i Gävle med mina underbara vänner. Skönt att få komma hem och bara få vara för ett tag.

Idag är det midsommar, men det blir en lugn dag med booo, va det planerat.
Men, haha det finns alltid ett men!!.
Ja och boo har haft de lite jobbigt igår, så tror det blir lugnt.

På tisdag blir det flytt..;-) ser fram emot det, men det är aldrig roligt att packa allt.
Tur att flytt gubbarna a la Gambia finns;-).
Vi galz städar, dom lyfter och bär.
Kommer inte hinna ha utflyttningsfest så det kanske blir inflyttningsfest ist. Vem vet!!.

Som ja nämnde innan så har allt och inget hänt på senaste.
Det tråkiga är att vi va tvunga att säga hej då till vår lilla Blanca.
R.i.p min lilla sötis, men du har det bra där du är nu. Och du är den finaste vita ängeln.
Lider dock med min bestie som självklart tar det hårt. Älskar dig och finns för dig alltid!!..(that goes to u to siis).

Inom snaar framtid så kommer det bli dax för en annan form av fest;-). Men de får ni mer info om när allt är klart.
Men ni som vet, ni vet!!

Skriver mer snart Evelin;-). Love to all my friends and fam. Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud då gumman! vi hann aldrig ha vårat kvartsamtal:) vi får ta det nästa gång. Tack återigen för ett otroligt jobb med Tessans hår perfekt som vanligt!Lycka till med allt och hoppas vi får träffa lilleman snart!puss på dig/ Marie

E.v.e sa...

Tycker du kan ta och flytta hem igen ja *PUSS* /Eveline

LA sa...

Marie: det va så lite så, pussa på min lilla bestie;).
Vi måste ha kvartis nästa gång.
Massa puss o kram.

Eve: Sötnos, trivs här. Men kom o bo här vetja;-)..
Saknar er massor bara, my real friends.
Finns juh ingen som känner mig som er.
Puss